Formularz kontaktowy
Archiwum Państwowe w Katowicach informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. "Kodeks Postępowania Administracyjnego" (tekst jednolity: Dz. U. Z 2000 r. nr 98, poz. 1071 ze zm.). Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać wskazanie:
- osoby (imienia i nazwiska), od której pochodzi,
- adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica i nr domu) tej osoby,
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.
W przypadku braku powyższych danych w korespondencji prosimy o ich uzupełnienie i ponowne przesłanie.
Uwaga!
Obowiązkowo należy podać adres pocztowy do doręczeń.
Formularz kontaktowy
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2015-06-17 |
Data publikacji: | 2015-06-17 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Piotr Lis |
Liczba odwiedzin: | 26221 |